(0)

Lazy sunday !

Jag njuter. njuter av att inte göra någonting. Klockan är bara kvart i två och jag kan göra ingenting i några timmar till innan jag måste kika på studierna.. Måste ju lära mig alla ben i de nedre extremiteterna... puh. Men det kunde varit värre. Det kunde ju varit hemska tråk-teorier...

I fredags och lördags hade jag äran att få umgås med fantastiska Catrine. Som jag egentligen bara träffat en gång tidigare. Och det var för tre år sedan :) Men tack vare internets existens så har vi hållt kontakt och det var så kul att träffa henne igen. En tjej helt i min stil och nu planerar vi julmarknadsbesök i Sigtuna :D

Väntar också på att få update från Sofie. En helg i Trollhättan kan ju aldrig ha gått helt skvallerfritt förbi ;)

Nu ska jag hitta något bättre på tv än "kardashians" för jag har inte så mycket tålamod med verklighetsfrånvända rikemansungar...

För övrigt är det den 10:e oktober 2010. 101010. woooh, det är nog magiskt på något sätt. :D

2010-10-10 @ 13:58:45


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.