(1)

nattliga telefonsamtal

Inatt somnade jag framför tv:n. Såklart :P Sedan vaknade jag av att telefonen ringde. Tio över två på natten ? Jag hoppade givetvis upp ur soffan och slet till mig telefonen men kände inte igen numret ? Därför svarade jag inte. Imorse när jag klev upp kollade jag upp numret och det tillhör en kille från vänersborg ? Mycket märkligt. Jag känner inte igen namnet men det är ju å andra sidan ett väldigt vanligt namn. Finns det någon som har lust att förklara mysteriet för mig ? Sitter du inne med info om detta nattliga telefonsamtal? Ring efterlyst, nej... jag menar. Kontakta mig. ;)

Och för övrigt så kan jag meddela folk om att jag inte svarar okända nummer som ringer mitt i natten. Så vet ni det :D

2010-10-09 @ 11:12:25

Postat av: Viktkamp

skumt.. skicka ett sms till killen :P

13:43:10 den 2010-10-10


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.