(0)

Och så sjönk jag som en sten

Jag är trött.
Jag är obekväm.
Jag har ångest över min vikt.
Jag har ångest över att min navel försvinner.
Jag har ångest över att gå till skolan.
Jag har ångest över att inte gå till skolan.
Jag vill städa men kommer inte igång.
Jag vill tvätta men kommer inte igång.
Jag vill sortera förrådet men kommer inte igång.
Jag vill inte plugga men vet att jag måste.
Jag kommer inte igång med pluggandet heller...

Min laptop har gått sönder.
Eller så har den inte det utan bara luras.
Jag hatar teknik.
Jag hatar internet.
Jag är beroende av internet.
Jag är beroende av teknik.

Imorgon är jag sjuk.

2010-10-25 @ 18:42:53


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.