(0)

En sån där regnig dag igen...

...men jag måste ändå säga att regnet inte egentligen stör mig idag. Däremot är jag sjukt sugen på att ta en promenad. Jag funderar på att gå till Maxi och köpa lite middagsmat. Tyvärr känns det så jävla tråkigt att gå själv och i den här staden är nyckelordet alltid ENSAM.
David vaknade sent idag och sitter nu och spelar med sin bror. Jag har ingen lust att tvinga med honom då han även verkar vara på ganska dåligt humör idag, och jag känner att det smittar av sig på mig. :(

Nåja, jag håller mig ur vägen och förhoppningsvis leder det inte till några tjafs.


Update:

Nej, det dåliga humöret gick rätt snabbt över. Jag har visserligen en inte så bra dag idag men tack vare David och en väldigt rolig shoppingtrip till maxi kan jag nog samla inspiration att försöka vara lite nyttig idag :)

2010-09-25 @ 13:58:51


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.