(0)

Ena dagen upp och andra dagen ner...

Mamma är här nu över påsk. Igår rensade vi i klädkammaren. Usch. Trots att jag nästan gått ner alla graviditetskilon så har jag tydligen stannat bred i formen. Det var så mycket som fick kastas ut. Så mycket kläder som jag älskat och trivts i som inte alls går på mig längre och jag var nog inte redo att inse hur stor jag faktiskt blivit. Var mycket ledsen igår :( Jag har inte råd att köpa massa nya kläder så nu är min garderob drastiskt minskad. Nåja, ganska mycket blev det kvar och en eller två sommarkjolar kan jag allt köpa till sommaren. (med tanke på att jag fick slänga 8 av 10 kjolar *hmpf*)

På tal om sommar så är det ju tydligen tekniskt sett sommar här i Örebro nu. Meterologisk sommar. Det innebär att dygnsmedeltemperaturen är över 10 grader. Burr. Låter kallt, men då är det ju medeltemperatur som sagt...

Theodor är fortfarande förkyld. Det blir varken bättre eller sämre. Han snörvlar ibland, hostar ibland. Hoppas det går över snart !

Idag väntar en tur på stan med min lilla mor och son. David får stanna hemma och ha lite egentid. Så himla förtjust i att promenera på stan med sin fru och svärmor är han inte ändå :P 

Glad Påsk på er allihop !!!

2011-04-23 @ 07:33:16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.