(1)

JAG KOMMER ALDRIG ATT FÅ SOVA !?=!!!!!

Eftersom bvc är så oroliga för hans vikt har de sagt att vi ska börja tilläggsmata. Så två gånger om dygnet ger vi ersättning. Eftersom typ aaaaaaaaaaaaaaaalla andra barn som får ersättning sover så gott på det (enligt deras föräldrar) så tänkte vi vara smarta och ge första nattmålet i form av ersättning. Dels så kunde jag då få sova om david matade och dels så kanske han sov massa timmar i streck eftr det vilket är bra att göra på natten vanligtvis.

Jag la mig, theo vaknade, david blandade ersättning, matade theo, theo slocknade... so far so good.

1½ timma
EN OCH EN HALV JÄVLA TIMMA INNAN HAN VAKNADE OCH SKULLE HA MAT IGEN !!!!!!!

han sover SÄMRE på ersättning. JAG BLIT HYSTEEEEEEERISK.
jag kommer aldrig få sova igen!?

Jag känner mig panikslagen, hysterisk, ledsen. Jag är så förbannat jävla trött.

nu vill han ha mat igen

2011-04-14 @ 06:12:42

Postat av: Marie Krantz

Det kan vara så att han får för lite tillägg. Jag som aldrig lyckades få igång amningen gav Martin välling efter ordination från BVC. Det tog ungefär lika lång tid som du beskriver innan han skrek igen. Det kom hem en bekant som snabbt konstaterade att han var hungrig. Han fick helt enkelt för lite. Hoppas det ordnar sig för er!

13:47:15 den 2011-04-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.