(0)

27 april - en bra dag

Mitt i all bedrövelse vi haft det senaste så blev denna dag ändå väldigt bra. Theodors 3-månadersdag! Det började med att vi fick lägenheten i Uddevalla. Fortsatte med trevliga nyheter från min vän Yohanna, sedan fick jag ett paket på posten från mamma och så ringde vår socialsekreterare för att be oss komma dit på fredag för att vi ska diskutera och formulera ett brev till någon fond som kanske kan hjälpa oss med körkortspengar för David. Tillslut fick jag reda på att Madde och Peter flyttar till Trollhättan i höst och därmed kan vi umgås massor i höst. Awesome!

Nu ligger killarna i soffan och tar en powernap. De är så fina mina pojkar <3





Imorgon väntar en läskig dag. Vaccinationsdags för Theodor. Uscha...


Jag bjuder på en bild till, dagen till ära. Detta är från igår när vi testade en ny knytning på bärsjalen. Det blev ganska lyckat. Ska nog testas utomhus också någon dag. Fast jag behöver en solhatt till Theo. Någon som vet vart det finns fina ?

2011-04-27 @ 20:42:26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.