(0)

Nätternas skillnad

Natten till igår såg ut ungefär såhär:

Kvällsmål vid 22.00, somnade efter det (jag somnade vid 23 ungefär)
Vaken igen vid 01.00 för mat (ersättning som David gav)
Vaken igen vid 02.30 för mat (amning som ratades, ersättning som ratades)
Hysterisk bebis som var skogstokig. Både jag och David uppe, försökte lugna ner Theo och varandra.
Till slut, efter 03 någonstans där tog han flaskan ändå.
Vaknade vid 04.30 för mat (amning som blev liggamning och jag somnade)
Vaknade vid 05.30 för mat (låg ju redan precis brevid mig så liggamning som HELT ratades och vi fick gå upp)

Natten till idag såg ut såhär:

Kvällsmål vid 19.30 som inte egentligen skulle vara kvällsmålet. En liten slurk ersättning bara.
Somnade vid 21.00
Vaknade igen vid 03.00 för mat (ersättning som David gav)
Vaknade igen vid 04.20 för mat (ratade flaskan först. Ett blöjbyte och två vaggvisor senare var han relativt lugn. Tog flaskan)
Vaknade vid 06.45 pigg och glad.


Jag känner mig nästan utvilad. Det är ju helt fantastiskt. Det enda som saknas idag är lite fint väder. Men man kan ju hoppas på att det spricker upp *kikar ut genom fönstret* fast det kanske är att hoppas på för mycket...

2011-04-16 @ 08:42:00


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.