(0)

Så mycket känslor

Det är så mycket känslor som bubblar i mig. Jag är ledsen, bedrövad, chockad. Jag vill prata, prata, prata. Försöka få rätsida på det hela. Komma till en plats där jag känslomässigt kan finna någon form av ro.

Men av respekt för en vän så måste jag vara så här mystisk på bloggen just nu. Jag vill inte vara anledningen till att det sprids rykten eller skvaller. Jag vet inte vem som läser min blogg så därför får jag lägga band på mig och försöka hitta mer diskreta vägar att få utlopp för mina känslor. Någon annan mår så mycket sämre än mig just nu och jag vill kunna vara stark för denne. Men för att kunna vara stark när h*n behöver mig så måste jag ha börjat bearbeta det själv först.

Min hals stockas och ögonen fylls av tårar varje gång jag tänker på dig. Men du är stark och du klarar det här!


2011-04-25 @ 20:19:09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.