(2)

William Jonasson Karlsson

Nu har jag fått klartecken att skriva ut vad som hänt och varför jag varit ledsen de sista dagarna.

Min söta vän Sofie, som tillsammans med sin sambo kämpat så länge för att lyckas bli gravida hade äntligen lyckats. De hade fått ett plus, tagit sig igenom de läskiga första 12 veckorna, gjort kubtest med fina siffror, rutinultraljud som såg bra ut, och kommit så långt som vecka 26. Så i måndags fick de beskedet att barnet där inne inte längre levde.

Igår födde hon sin son. Sin lilla William. <3

När jag och David var på stan idag gick vi in i en av stadens kyrkor och tände ett litet ljus för William. Det kändes fint och bra även om Sofie och Johan inte själva är troende. Jag vill dock gärna tro att William nu är en liten ängel som alltid kommer att vaka över dem. Deras förstfödda, deras änglason.

William 110428
Efterlängtad - Saknad

2011-04-29 @ 19:27:06

Postat av: Mia

Vad fint Maria !

20:32:48 den 2011-04-29

Postat av: Emma

jag skickar mina tankar till dom båda!

21:41:57 den 2011-04-29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.