(0)

Behov av lite shopping / Dagens I-landsproblem

Det är ju ganska sällan man faktiskt BEHÖVER shoppa. Oftast är det för att man VILL. Men nu måste jag verkligen köpa bh:ar ! Jag har vanligen B-kupa, Jag kan även ha vissa gamla bh:ar som är A-kupa. Men eftersom min byst de senaste dagarna vuxit till en D så sitter jag nu och klämmer in mina stackars svullna, läckande boobs i små A och B-kupor och det är varken bekvämt eller praktiskt.
Japp, där har vi dagens I-landsproblem :P

2011-02-03 @ 22:41:15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.