(0)

Kroppens utveckling

Jag var under min graviditet fascinerad av hur stor magen var. För varje vecka som gick så fascinerades och roades jag mer av den stora magen på den för övrigt normala kroppen. Nu är det tvärtom och jag fascineras av hur liten magen känns. Den är ju inte platt än, det kommer nog ta ett tag och säkert en hel del jobb, Men de senaste två veckorna har det ändå hänt mycket. Den sista magbilden tog jag 23 januari. 4 dagar innan han kom ut.
Idag, 15 dagar efter, känner jag mig i princip nöjd med min kropp igen. När snön försvinner och jag har läkt ordentligt så ska jag ta tag i att bli av med de sista 5 gravdkilona och sedan är vi tillbaka där vi startade och så ser vi vart vi går från det. :)



4 dagar innan förlossning ----------------------- 15 dagar efter !

2011-02-11 @ 14:19:20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.