(2)

Att gå emot sina känslor

Mina känslor säger till mig att jag vill isolera mig. Gömma mig under en filt med min bitterhet och ledsamhet och oförmåga att hantera mina känslor. Men förnuftet säger att det kan ta ytterligare två veckor innan vi får barn och det är lika bra att fortsätta umgås med folk. Att bita ihop och försöka inte ta åt sig av de "lustiga" kommentarerna. Att inse att de "glada tillropen" är från folk som inte egentligen känner mig. Som menar väl.

Så jag antar att jag är tillbaka i den sociala världen igen. Lite tystare, lite ledsnare, mycket ensammare och det var väl där skon klämde. Jävla sociala behov.

Fika i veckan någon ?

2011-01-23 @ 13:56:05

Postat av: lisa

Hade gärna kommit gumman !

Men bor lite långt bort :/ kram

20:09:36 den 2011-01-23

Postat av: Ingegunn

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

07:37:16 den 2011-07-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.