(1)

En dag då livet gjorde en kraftig sväng

Man tycker ju ofta att livet liksom rullar på, det slingrar sig fram och ibland är det upp och ibland är det ner men nästan alltid ser man en bit framåt på vägen. Idag var en sådan dag när jag insåg att livet gjorde en skarp kurva. Jag har inte riktigt tänkt på det för jag har mest fokuserat på det faktum att jag snart ska ha barn (vilket kommer bli en ännu kraftigare kurva) men idag slutade jag i min klass. Den klass som jag delat verklighet med i 1½ år. I tre hela terminer. Tentaångest, grupparbeten, föreläsningar... Från nu går jag inte längre med dem. Det känns faktiskt inte alls så bra. :/ Det är en skön känsla att slippa ställa klockan för att jag ska upp till skolan, men det är en konstig och sorglig känsla att jag inte längre kommer att jobba tillsammans med dem jag lärt känna. Särskillt Kristina som jag funkat så bra ihop med. Jag kommer inte samåka något mer med Lotta. Jag kommer inte heller behöva sucka över andra klasskamrater som jag av olika anledningar stört mig på ;P

Nej, idag gjorde livet en kraftig sväng och jag var nog inte riktigt beredd. Jag kommer sakna dem...

2011-01-14 @ 18:23:13

Postat av: Lisa

Äntligen slipper du störa dig på mina fantastiskt skitdumma frågor och ständiga tjaaaat! ;) Haha!

19:03:48 den 2011-01-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.