(2)

Hej, jag är en surpuppa !

Jag har dåligt samvete för att jag är så jävla grinig hela tiden ! Jag är verkligen riktigt sur. Vill helst inte prata med någon, men kan inte låta bli att vara online på facebook. Jag känner mig irriterad på alla jag ser. Alla utom David. Jag är inte ett dugg sur på honom. Det är skönt.

Jag önskar att bebis kunde sätta igång och klättra ut nu (RÄTT VÄG ! Inte genom huden som den verkar hålla på med för tillfället !) Så att mina elaka bitch-hormoner kan lägga sig och jag kan bli en glad Maria igen. Det tar så mycket energi att gå runt och tjura hela tiden.

:(

2011-01-18 @ 18:48:43

Postat av: Sophie

Dina riktiga vänner förstår dig, oroa dig inte

Just på den här fronten tar jag inget personligt :)

09:43:10 den 2011-01-19

Postat av: Stefaningebjorg

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

11:27:03 den 2011-04-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.