(0)

Besvikelsen pyser ur porerna på mig

Det verkar som att det ska vara ösregn i trollhättan under hela fallens dagar. Jag blir så förbannat besviken. Jag hade ju för första gången på flera år sett fram emot att åka dit. Vi hade tänkt göra den helgen till en minisemester och åka och bada och kika på folk och äta langos och kolla på marknaden. Men nu verkar det som att det enda vi kommer kunna göra är att sitta inne i mammas lägenhet och vara irriterade på varandra.

Jag överväger att ställa in. Men å andra sidan skulle vi få med (den inte lagade) bilen upp sen, så kanske att vi åker ner på fredagen och hem på lördagen.

Och jag håller tummarna för att väderleksprognosen har fel fel fel.

Ledsen och besviken... och jag har så svårt att dölja mina känslor. På sista tiden har jag haft alla mina känslor på utsidan, och tyvärr går ju detta ut över min omgivning (läs david, theo och mamma). Jag vill inte vara en surfitta, men tyvärr så är jag det. :( Jag har blivit en galen pessimist och jag hatar det :( Jag vet bara inte hur jag ska ta mig ur det?

2011-07-11 @ 09:34:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.