(0)

Vart tog motivationen vägen?

Jag har så mycket att göra nu. Det är mycket kvar som ska packas, städas, tvättas. Men idag har jag fått gjort: noll.

Det är mycket roligare att leka med Theodor och idag var vi iväg på playdaye/fikadate hos Marina och Rasmus tillsammans med 5 andra mammor och barn. Jättetrevligt var det. :)

Men imorgon är det disciplin som gäller. Då måste jag få två dagars arbete gjort. Ikväll innan jag lägger mig ska jag samla in all tvätt och sortera så att det bara är att slänga in i tvättmaskinen imorgon. Imorgon ska jag också gå runt och försöka få en överblick på vad det är jag har kvar och göra ett schema för i vilken ordning jag ska göra allt. Sedan ska vi till BVC med Theodor för 6-månaderskoll. Det är kul att gå till BVC när det inte handlar om vaccinering. Det ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit. :) Jag och David har en gissningslek varje gång. Jag har vunnit de flesta gångerna faktiskt...
Den här gången gissar jag på 70cm och 8330g. Jag uppdaterar imorgon med resultatet.

Nu ska jag försöka slita mig från Facebook, bloggen och CSI på tv:n och sätta igång med tvättinsamlandet. Ska jag vara helt ärlig så kommer det nog ta en stund till...

Haaaaallåååååå, motivatioooooooooooonen ?!!?!?

2011-07-19 @ 23:13:33


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.