(0)

En sån dag

grått, trist, snö, kallt, bläääää

Dagens planer blev inställda, trist men sånt som händer. Då kan jag iofs gå i pyjamas hela dagen. Min son har dock redan kommit i kläder och sitter och pratar i sin sitter brevid mig, snart ska jag väcka hans pappa.

Ibland hittar man intressanta saker på facebook. Som det här citatet från en bekants statusuppdatering:
En riktig vän är den som ser sorgen i dina ögon medan alla andra tror på ditt leende.

SÅ sant !

2011-03-29 @ 08:57:46


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.