(0)

En snabb uppdatering

Mitt vänstra bröst är elakt igen. Ont ont ont och hög feber. Jag undrar jag om det är värt att gå och bli dålig så ofta för att få fortsätta med amningen?

Vi har massa möten av olika slag inbokade resten av den här månaden. Kanske bra att ha något att göra, men vissa är ju mindre roliga än andra.

Idag kommer Emma på besök <3 Det ser vi mycket fram emot.

Snart blir det Trollhättebesök igen. Sedan får vi förhoppningsvis låna med oss bilen upp en sväng. Det kommer underlätta livet väldigt!

Nu ska jag gå och se om jag kan peta i mig lite frukost. Theodor ligger i sitt babygym och har inte tröttnat helt än, så jag passar på att blogga innan skriket kommer :P

2011-03-19 @ 08:10:46


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.