(1)

Hemma igen

Nu är jag hemma från en vecka i Trollhättan. Det var skönt att få komma bort, och samtidigt jobbigt. Jobbigt för att när man får gömma sig en vecka och bli ompysslad och inte tänka på verkligheten så kommer verkligheten emot en så snabbt och hårt när man kommer hem igen. Då mår man lite illa.

Så nu sitter jag här och njuter av min egna soffa, min tv, mitt bord, min dator o.s.v och så är jag bitter. En riktigt bitterfitta är jag idag. Kan inte glädjas åt någon annan och tycker så jävla synd om mig själv.

nu piper lillgrodan. uppdaterar mer sen...

2011-03-03 @ 10:10:18

Postat av: Sophie

Ahh du är hemma nu? :D Då ringer jag i dag efter skolan så planerar vi in en kaffe i helgen tycker jag :)

07:27:25 den 2011-03-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.