(0)

hur gör man för att inte vara arg ?

En kommentar, ett svar på en fråga igår kväll fick mitt blod att koka. Jag är bokstavligt talat så arg att jag vill skrika. Men nu måste jag lugna mig. Detta är inget som jag kan ta upp hur som helst utan att starta världskrig. så jag måste sansa mig. Men hur fan gör man det ? Jag har varit arg så länge, men detta var fan droppen.
Nej, sansa sig. Hur?

Snart är det dags för babyfika. Det ska bli mysigt.

Så arg att jag skakar.

SANSA SIG !!!!!!!!

Lugn, lugn, lugn, lugn, lugn, lugn, lugn, lugn, lugn....

2011-03-25 @ 09:27:31


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.