(5)

saker som är fuskiga, plus hårfärg.

saker som är fuskiga:

Att man får random bristningar på benen EFTER att man fött barn, när man går NER i vikt.
Att man börjar få grått hår när man inte ens är 27 (det är ju faktiskt 10 dagar kvar)

För övrigt så vill jag ha mera input på vad jag ska göra med mitt hår? Jag är trött på det vanliga bruna. Vill göra något kul. Och uppmanar nu ALLA läsare (för jag vet att jag har några stycken, det ser jag på statistiken här) att lämna en kommentar med hur ni tycker att jag borde tona/färga håret. Om ni tycker att jag borde ha kvar mitt tråkvanliga så får ni givetvis tycka det... men då är ni tråkiga :P

Sätt igång och kommentera!

2011-03-21 @ 19:13:59

Postat av: Sophie

Då är jag tråkig, för ajg tycker du passar skitbra i axellångt brunt hår :D (annars kan du ju färga det blått, det hade varit cooolt :P)

20:43:36 den 2011-03-21

Postat av: Kristina

Jag tror på svart och rött... Eller kanske svart och blont... Stora kontraster. :-)

Till svart kan man nästan lägga in vilken färg som helst i liten mängd.

21:02:00 den 2011-03-21

Postat av: Sandra o Maya

Brunt med lite koppartoner i:). Jag vill också färga håret!

21:55:45 den 2011-03-21

Postat av: Anonym

Slinga! Man kan behöva lite liv i håret nu när det är vår. :)

10:26:26 den 2011-03-22

Postat av: Lisa

tror oxå på lite kontrast ;P

svart rött eller svart o lite blont men då hellre svart i rött :P eller blått o grönt ;) hihihi

18:21:25 den 2011-03-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.