(0)

Stackars stackars mina tår !

Mina tår verkar vara för spretiga för sitt eget bästa. Igårkväll lyckades jag på något sätt fastna med mittentårna på en sko i hallen så att de liksom vreds åt fel håll. Det gjorde gaaalet ont men tår brukar ju protestera högljutt när man skadar dem de allra minsta. Så jag hoppades att det skulle gå över av sig själv och försökte ignorera smärtan. Senare på kvällen kändes det bra så länge jag inte pillade på tårna.

Inatt när jag skulle flytta in mig till sängen från soffan värkte hela främre delen av foten :(

Idag haltar jag och kan inte riktigt böja tårna...

Vi håller tummarna för att det är en stukning som går över snabbt snabbt !

2011-03-09 @ 09:08:49


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.