(0)

Arga ord i socialens riktning.

De har sänkt vår norm. Istället för att få för hushållskostnader så får vi nu bara för mat. Utan någon form av förklaring får vi nu 5000 kronor mindre i månaden. Imorrn får jag ringa och fråga vad det här handlar om. Jag blir så arg och ledsen och förbannad och trött och uppgiven. Vi spelar ju enligt deras regler, likförbannat krånglar de med oss.


Sofie: Tack tack tack för att du kom och peppade mig. Tack för att jag kan ringa dig när jag behöver. Tack för att du ställer upp och lyssnar på mitt gnäll. Tack för att du får mig på andra tankar. Det upskattas så mycket att du anar inte !!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-30 @ 16:15:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.