(0)

gnällinlägg

Min rygg säger "knak" "knaster" "knäpp". Den gör dessutom ont och jag har svårt att ligga på rygg. Det är inte så bra va ? Det känns som att det inte är så bra. Men när man pratar med folk som fått ryggproblem vid något tillfälle så verkar det som att 85% typ aldrig blir bra. Jag hoppas att det bara är att folk är gnälliga för jag har verkligen inte lust att gå med detta. Men jag har heller ingen lust att gå till vårdcentralen. De kommer säkerligen sticka mig med nålar och sedan säga, "nej, du är bara stel" eller något. Då kan jag hellre komma på att jag bara var stel utan att bli stucken. Sådetså...

Imorse ville inte Theo amma alls. Han brukar alltid amma lite på morgonen (ja, ca 2 minuter ungefär innan han tröttnar) men imorse ville han inte alls och blev jätteirriterad på mig. Det gör mig ledsen för jag gillar våra morgonamningar. Det var ju liksom det lilla vi hade kvar och nu vill han inte det heller. Usch, jag känner mig ratad.

Nåja, färdig-gnällt.

Nu ska jag...... kanske ta lite mer kaffe. Mmmmm, bra idé.

2011-05-13 @ 09:27:34


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.