(0)

En "sån där" natt igen

Stackars Theo har sovit så dåligt. Gnytt i sömnen, vaknat och gråtit, kastat sig av och an. Vid halv två vaknade han och tokgrät så då fick han komma över till stora sängen. Vilket givetvis har inneburit att jag knappt sovit något i natt eftersom jag:

1. varit rädd att Theodor skulle klättra ur sängen i sömnen
2. blivit slagen sparkad och knuffad på av Theodor
3. fått nackspärr av att ligga i en och samma ställning med en dålig kudde större delen av natten.
4. tre gånger sedan klockan fem behövt övertyga Theodor om att det inte är dags att gå upp än!


David som har insomnia gav upp kampen att försöka somna i sängen framåt 4-5 tiden i morse. Då testade han soffan istället. Det verkade ha gått bättre för när vi nu klev upp vid sju så sov han. Men så vet jag att han inte sovit mer än typ tre timmar och då får jag dåligt samvete (fast att det inte är mitt fel) och känner jag att jag måste låta honom sova längre. Så nu sitter jag här med Theo trots att jag borde göra mig iordning och åka till trollhättan och plugga.

2011-11-23 @ 07:47:52


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.