(0)

deltids-stalker ?

Det finns en person från mitt förflutna, som jag varit både vän och ovän med i perioder. Som envisas med att han ska vara vän med mig på facebook. Nu är det ca 5 år sedan vi senast träffade på varandra irl. Då var vi inte vänner. Jag tog bort honom från facebook nyligen. Och nu har han upptäckt det och imorse hittade jag ett mail i min inkorg på hotmail om det faktum att jag "dissat" honom. Enda anledningen till att jag accepterade hans vänförfrågan från första början var för att jag inte ville ha arga mail. Jag vet egentligen inte varför jag trodde att det inte skulle bli så den här gången med ? Jag har inte svarat på hans mail för jag vet att mitt svar inte kommer vara till belåtenhet ändå och då kommer det komma fler arga mail. Det är väl bara en tidsfråga innan han hittar den här bloggen också. Nåja, isåfall... :


"Mr M. Du är obehaglig. Från och med nu kallar jag dig för min deltids-stalker. Jag förstår inte vad du har för motiv till att jaga mig men jag önskar att du kunde släppa mig nu. Snälla gör ett försök!"

2011-10-26 @ 08:35:33


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.