(0)

Efter morgonens föreläsning...

...kände jag mig fullständigt knäckt !

Jag vill inte hänga ut min lärare så jag tänker inte gå in i detalj på vad som stör mig. (Ni får ringa om ni är intresserade) Jag kan dock säga att min kursutvärdering kommer att bli en arg en.

Jag är inte längre intresserad av att arbeta som arbetsterapeut. Jag tänker fullfölja min utbildning för det är korkat att hoppa av när man bara har typ 15 månader kvar. Men jag känner inte längre någon entusiasm inför mitt karriärval. Nu gör jag detta för att jag måste. Sedan får vi se vart jag hamnar efteråt. Ica kanske ?

2011-10-07 @ 17:31:30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.