(0)

hemtentar mig

3 frågor svarade på av 15
En femtedel avklarad. Puh. det här går segt.







[update 13:42: Halva tentan avklarad. 7/15 uppgifter klara.
Saknar min man och min son helt galet mycket. Jag vill bara åka hem och kramas med David och busa med Theodor. Har en paus från tentan just nu och har lyssnat på diverse fina låtar på youtube som bara påminner mig ännu mer om hur mycket jag älskar och saknar mina pojkar. Kontraproduktivt? Svar: ja.]


David, den här är till dig:


2011-10-05 @ 10:20:15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.