(0)

Icke-fungerande liv

Köket är alltid fyllt av disk, lägenheten är alltid fylld av tvätt som antingen ska tvättas eller hängas in, golvet är alltid fyllt av grus och sand och hallen är alltid fylld av oöppnade brev, ytterkläder och skolböcker. Vi har aldrig några pengar men alltid massa räkningar. David har svårt att somna, Theo vaknar tidigt och jag får aldrig sovmorgon och sover aldrig några hela nätter. Jag hinner sällan duscha eller äta och känner att jag ständigt är stressad över skolan. Jag får dåligt samvete när jag är borta långa dagar från David och Theo och jag har dåligt samvete när jag inte pluggar. Jag och David har helt olika prioriteringar när det kommer till vad som är viktigt att göra och det finns ingen tid till att sitta ner och prata. Ångesten lurar alltid bakom nästa andetag och tårarna står på standby bakom ögonlocken. Jag har konstant ont. I min nacke, min rygg och mitt bäcken. Jag känner dagligen att jag inte orkar mer men jag har sedan länge insett att det inte finns någon gräns för vad en människa klarar av. Det finns inget sätt för mig att få utlopp för min frustration vilket innebär att jag dagligen går runt och känner mig både arg och värdelös. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte hur jag ska lösa det här.

2011-10-28 @ 08:24:36


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.