(0)

Jaaa... nu då ?

Har haft lust att blogga i flera dagar. Men alltid när jag inte har tillgång till datorn. typiskt. 
Nu har jag tillgång till datorn men vet inte vad jag ska skriva om ? typiskt.
Dricker kaffe och kollar på Greys anatomy. Efter detta ska jag börja läsa lite. Är ju egentligen pluggdag idag men blev en seg morgon eftersom Theodor bestämde sig för att vakna vid midnatt och vara vaken en timma. Till slut somnade han mellan mig och David. PÅ täcket. Så jag fick inget täcke. Bara på fötterna. Men vad gör man inte för sitt barn? Man sover inte bra när man har barn, det är då ett som är säkert. Är det inte nattmatningar så är det täckestöld. typiskt.

2011-10-03 @ 10:25:14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.