(0)

regnig söndag och städning

Idag har vädret varit skiiit. Städning har stått på schemat. Har fått gjort nästan allting på min lista nu. Det viktigaste var att dammsuga och det är avklarat så nu spelar det inte så stor roll om jag inte får gjort det sista småplocket.

Fick sovmorgon imorse. EFTERLÄNGTAT ! Har gått upp tidigt 13 dagar i streck nu och tyckte mig vara förtjänt av lite vila :) 

Funderar nu på att unna mig lite kaffe och se om jag kan ta det sista plocket på listan. 


Wow, detta måste nog falla under kategorin; världens tråkigaste blogginlägg. Jag hade ursprungligen tänkt skriva om det faktum att jag tar ut min frustration över allt jag inte hinner med som jag ska, på skitsaker som är lättare att hantera (i-landsproblem) men jag känner att jag inte orkar förklara mig. Så jag fortsätter gå runt och sura och dricka kaffe här hos mig och så hoppas jag att ni får en fin söndagkväll !

2011-10-30 @ 16:54:30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.