(0)

J som i Julklappar

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Nu fortsätter jag min bloggutmaning med ett snabbt inlägg om J som i Julklappar.

Jag älskar att ge bort julklappar. Tycker bäst om när jag kan skämma bort mina nära och kära med många paket eller för att göra logistiken enklare: Ett paket med massa grejor i. Jag vill gärna ha julstrumpor framme och det är ett minne som jag även tänker ge Theodor att få vakna på julaftons morgon och se vad tomten lämnat i strumpan under natten.

Ett år gjorde jag samma sak åt min mamma. Köpte lite smågrejor som jag slog in. Tillverkade en julstrumpa av julklappspapper. Smög hem till henne mitt i natten och petade in den genom brevinkastet så att den hängde där när hon vaknade på morgonen... :D Eller nej vänta nu, mamma, du läser ju min blogg. Jag menar givetvis att det var tomten som gjorde det. Inte jag...*visslar oskyldigt*

I år tryter ekonomin dock så i år blir det mycket hemmapysslat och inte så många paket :( Men förhoppningsvis nästa år :)

Nu är det dags att se till maten på spisen...det börjar lukta gott. :)

2011-12-10 @ 21:21:29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.