(1)

Tillbaka

Nu är jag tillbaka i verkligheten efter en vecka med skolarbete som inte var av denna värld ! Jag hoppas att allt jag skrivit den här veckan har blivit godkänt för några fler omtentor vill jag inte göra!

Idag ska det julpyntas och mysas med min man som för exakt två år sedan blev min äkta make :)



Jag älskar dig ! <3

2011-12-18 @ 11:41:42

Postat av: Anonym

Håller tummarna att allt gått bra på tentorna.

Fint foto. Han en skön mys söndag. Kram Vonny

14:01:50 den 2011-12-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.