(0)

H som i Hösten

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Det åttonde inlägget i bokstavsutmaningen blir H som i Hösten

Jag känner hur den här gråa ruskiga hösten suger musten ur mig. Jag mår sällan bra på hösten och den här har inte varit något undantag. Världen runt omkring mig känns grå och klibbig. Det är som tentakler under min hud som gör att det kryper i mig av obehag. Min omvärld känns hotfull och jag har ett starkt behov av att gömma mig. Det yttrar sig mest i en förlamande trötthet som gör att jag kan sova när som helst och hur länge som helst. Men nu är det så att jag har ett barn som behöver sin mamma och jag vet att mina känslor inte är realistiska känsla. Jag inser att detta kommer gå över. Så jag kämpar på...

Men om det inte kommer snö snart och ljusar upp tillvaron så gråter jag :(

2011-11-28 @ 21:40:16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.