(0)

För exakt ett år sedan...

...var jag det mest gravida jag någonsin varit. Värkarna hade precis startat och jag gick omkring i lägenheten och hummade och andades varannan minut. Ganska sur eftersom jag hade hört att det skulle vara lång tid mellan värkarna i början... 

När jag tänker tillbaka på den dagen känner jag hur det knyter sig lite i magen... Jag vet inte om det är ett bra knyt eller ett jobbigt...

2012-01-26 @ 19:24:33


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.