(1)

Jag har tänkt färdigt nu.

Den 29/1 kommer mitt sista inlägg på den här bloggen. Från och med den 1/2 kommer bloggen att lösenordskyddas. Jag kan inte med att ta bort den helt för det är ändå 3 år av mitt liv med upp och nedgångar som är dokumenterat i ord och bild. 

Jag behöver ventilera ibland och det har varit skönt att få göra det lite halvöppet. Det var den enda anledningen till att jag skaffade min blogg från första början. Jag ville kunna skriva på mina villkor och när jag ville och hur mycket eller lite jag ville.

När jag gjorde bloggen offentlig skapades en ny arena. Jag kunde meddela mig till folk om hur jag mådde. Men med denna nya möjlighet kom också plikter. Jag kunde inte längre skriva vad jag ville för jag visste inte vem som skulle läsa det. Jag fick lite dåligt samvete när jag inte skrivit på länge eftersom jag visste att det var vissa som följde bloggen regelbundet. 

Jag behöver fortfarande få ventilera det som känns jobbigt så en ny blogg är på g. Men jag har ännu inte beslutat mig för om jag kommer lämna ut adressen. Igår tänkte jag att jag skulle det. Idag tänker jag att jag nog inte vill det. we'll see...

Nu ska jag hänga med Theo... so long

2012-01-15 @ 12:24:04

Postat av: Sophie

jag försökte typ få tag i dig ikväll, smsbombade dig och ringde dig typ 3 ggr :p



Har du startat ny blogg? Jag vill ha namn och/eller lösen (om den är lösenordsskyddad alltså) så jag kan läsa :D kram

20:54:19 den 2012-01-25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.