(1)

Mera funderingar

Det känns mer och mer rätt att lämna den här bloggen. Jag är så jäkla nostalgisk och håller alltid fast vid det förflutna. Men det innebär också att jag håller fast vid mina misslyckanden och mina misstag. Jag plågar mig själv genom att alltid minnas allt dumt jag gjort och låta det ta upp plats i mitt huvud som jag borde lämna åt positiva saker.

Kanske skulle jag starta en ny blogg istället ?

2012-01-14 @ 11:33:15

Postat av: Sophie

Jag kan faktiskt hålla med :) Skapa en ny, framåtandad blogg, där du ser framåt och inte bakåt! Kanske är just vad du behöver, en blogg som känns positiv, där du kan skapa nya mål framåt i tiden och se vilka framsteg du tar. Ta inte bort denna, behåll den så du kan gå tillbaka när du väl är precis där du vill vara i livet och se, att saker och ting ordnar sig :) Puss

11:58:28 den 2012-01-15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.