(1)

Höststorm i Uddevalla

Såhär såg det ut i centrala Uddevalla igårkväll:

Uppfarten till Willys parkeringshus:

Parkeringen bakom bohusläns museum:
Gräsplanen framför Bohusläns museum:


Nu har jag sett saker som jag inte sett förut. Till exempel hur människor fick åka i skopan på en hjullastare för att komma torrskodda från ett hotell. Eller hur det ser ut när en bilförare missbedömer djupet på vattnet och doppar hela fronten. Mycket spännande måste jag säga :)

2011-11-28 @ 11:39:38

Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Va skönt att det faktiskt finns andra "frustrerande" mammor där ute :)

Man känner sig faktiskt väldigt ensam ibland när det enda man läser är om hur bra allt är :)

Fast det är väl klart att jag skriver mest om de bra sakerna, men jag känner att jag ska börja skriva även om de jobbiga, just för att visa att allt inte bara är en dans på rosor :)

15:14:37 den 2011-11-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.