(4)

Den sista posten

Nu skriver jag mitt sista inlägg. På dagen 3 år sedan jag startade. Det känns skönt att lämna den här bloggen faktiskt. Jag jobbar alltid på att utveckla mig själv. Att bli en bättre människa och att gå framåt i livet. Att jag lämnar den här bloggen är ett steg i att utvecklas som människa. Om ett tag kommer jag även att lösenordsskydda den men det är inte så bråttom. Mitt liv idag ser annorlunda ut än vad det gjorde för tre år sedan. Jag har dock fortfarande behovet av att ventilera ibland, men jag tänker inte göra det på en öppen blogg. 

Jag funderade på vad jag skulle skriva i det här sista inlägget. Om jag skulle sammanfatta de sista tre åren. Om jag skulle knyta ihop det med det första inlägget jag skrev. Men det gör jag inte. Jag lämnar helt enkelt bloggen med en bild från idag och orden: Ta hand om varandra! <3





2012-01-29 @ 22:11:59

Postat av: Håkan

Detsamma :)

23:38:16 den 2012-01-29

Postat av: Anonym

Hej, Tycker de varit roligt att läsa din blogg. Fint kort på er alla 3. Ha de nu så gott. Kram

16:29:04 den 2012-01-30

Postat av: Anonym

Hej Maria Tycker de varit kul att läsa din blogg. Fint foto på er alla 3. Ha de så gott. Kram Vonny

16:29:56 den 2012-01-30

Postat av: Marie Krantz

Hej Maria!



Det har varit intressant att läsa din blogg. Förstår mycket väl att du inte vill hålla på länge. Tre år är en lång tid. Kram till dig och din familj.

20:07:25 den 2012-01-30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.