(0)

I'm waiting for my real life to begin

"Any minute now my ship is coming in
I'll keep checking the horizon
And I'll stand on the bow
And feel the waves come crashing
Come crashing down, down, down on me"

Jag väntar på besked från högskolan. Om jag kommit in. Vart jag kommit in.
Jag vill att resten av mitt liv ska börja. En känsla som jag haft i flera år.
Kanske kommer det alltid vara såhär. Kanske är det denna känsla som driver oss vidare.
Som får oss att kämpa och jobba för att ständigt förbättras.
Förbättra hemmet, relationerna, drömmarna. Livet.

Jag funderar på att göra denna blogg mer "offentlig".
Ibland skulle det vara skönt att låta mina vänner veta hur jag känner utan att behöva säga det rakt ut.
Jag undrar hur bra mina vänner känner mig egentligen ?
Kanske bättre än jag tror ?
Kanske, kanske, kanske inte ?

När folk känner en väl kan de såra en. Farligt farligt.

2009-07-09 @ 22:06:24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.