(0)

den där tröttheten

Den vill liksom inte försvinna. Jag känner mig tunn. Som om den lilla person som är jag behöver sträckas ut för att täcka en stor del av världen. Som att jag snart är genomskinlig. Och det löjligaste är att det är för att göra alla andra nöjda. Jag trodde att jag lagt av med det där ? Jag är ju en bitch godammit. Nähä? Inte det nä...

Imorrn ska jag försöka klämma in så mycket saker som MÅSTE fixas som möjligt så att resten av veckan kan gå åt till att göra alla andra nöjda. Och kanske plugga lite till tentan som jag FASAR för...

skit.

2009-10-11 @ 18:01:33


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.