(0)

Nu passar jag på

David har åkt på jobb :( Det känns lite jobbigt men imorrn drar jag till Thn och passar på att umgås med mina försummade vänner som jag saknar... ;)

Så nu är det disk och städ som gäller, för jag hatar att komma hem, efter några dagar borta, till en smutsig och stökig lägenhet. Och för inspirationen har jag satt på en cd. ( oooh... jag är så gammalmodig :P )

Så eftersom David inte är här passar jag på att frossa i mina Magnus Uggla skivor som INTE uppskattas annars :P HAHAHA... när katten är borta dansar magnus uggla på bordet :P

2010-06-06 @ 16:11:25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.