(1)

Dagens uppdatering

Dagens duktigaste: Jag har storstädat. Vädrat, dammsugit, diskat, plockat

Dagens snyggaste: Jag har bytt plats på hurtsen i köket och bokhyllan i gästrummet. Nu behöver jag bara hitta en annan plats att hänga upp brickorna.

Dagens jobbigaste: Dammsugningen. Jag är nog sämst på att dammsuga. Det är lite akrobatvarning över mig när jag gör det...

Dagens äckligaste: Jag tömde dammsugarpåsen. Den började bli väldigt full och jag har inte orkat skaffa nya. Får jag inte astma efter det damm-molnet jag stod i så får jag nog aldrig det. 

Dagens saknar: David. Jag är en sån fjant. Jag kan inte hjälpa att sakna honom när han inte är här

Dagens skönaste: Tvärdraget. Har vädrat ut lägenheten och nu är det så svalt och skönt och friskt här inne!

Dagens pratstund: Madde på msn. Det var längesedan vi pratade nu :)

Dagens roligaste: Att celise blev helt spontant livrädd för mig och sprang in under soffan när jag kom ut från köket

Dagens härnäst: Jag ska handla och sedan laga lite mat till klasskamraterna som kommer på middag :)

tillägg efter att jag handlat: Dagens jag borde ha tänkt till: Det är INTE vår ute än. (även om det känns så på vår balkong) En tunn kavaj och inga vantar är inte dugliga ytterkläder även om man bara ska gå en kort bit till affären.

2010-03-04 @ 14:23:44

Postat av: Sofie

Jag får komma flörbi på kaffe idag och se den här fina städade lägenhetn =) jag undrar dock fortfarande om den tomma cidern och de två tomma ölburklarna i fönstret är kvar sen johan var där sist, för öhh typ 2 månader sen :P haha

11:24:20 den 2010-03-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.