(1)

bloggen blir lidande

Jag stressar och stressar och stressar. När jag inte stressar om något så kollapsar jag i soffan under min nya favoritfilt och somnar oftast. Och sen är det ju skola...

Det känns som att jag borde blogga mer regelbundet. Men samtidigt så vill jag inte skriva inlägg i stil med "Hej. Nu dricker jag kaffe. Idag snöar det. Hejdå" och eftersom det inte händer så mycket just nu så får det bli bloggtorka...

Som den storbloggare jag är får jag väl be om ursäkt till mina ca 10 bloggläsare ;)

Jag kommer tillbaka.

Jag kan bjuda på en somrig bild så länge:




2010-11-30 @ 10:55:18

Postat av: Emma

I´ll be here waiting! <3



Ni är sååå fina!

12:45:24 den 2010-12-01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.