(1)

Men det är väl typiskt ?

09:45
Bara för att jag igår konstaterade att jag lyckats hålla mig frisk genom hela graviditeten så är jag nu sjuk. Det är väl så jävla typiskt ? Jag har ont i halsen som en galning och känner mig allmänt slö i hela kroppen. Kan vara för att jag vaknat femtielva gånger inatt av att jag hade ont i halsen. Jag har varken tid eller ork med detta!

David är iväg och köper nyponsoppa för tillfället. Han har också ont i halsen men vi hoppas att hans immunförsvar är bättre än mitt. Dessutom har han insomnia och har lyckats med bedriften att inte sova alls i natt... igen...

Vi är ett trasigt par... :(


[11:30 edit: JÄVLA FÖRBANNADE SKITHALS ! JAG HATAR ATT HA ONT I HALSEN OCH JAG VILL INTE VARA SJUK ! JAG VIIIIIILLLL INTEEEEEEE !!!!!! *lång rad av könsord, svordomar och andra otrevliga ord*]

2010-11-14 @ 09:39:09

Postat av: Sophie

trasigt par?! Maria, whats going on?!

17:10:46 den 2010-11-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.