(1)

Om räkor och fika

Igår unnade vi oss lördagsmys. Jag tyckte att jag förtjänade det efter tentapluggsveckan och tentan som ändå kändes som att det gick bra ! :) Räkor. Om nom nom. Väldigt gott !!!

Idag kom Sofie förbi och drack 18 kannor kaffe med mig (obs, viss överdrift där) . Men mycket kaffe blev det, trots att hon inte ska dricka kaffe och trots att jag inte bör dricka kaffe heller. Mår lite tjyvtjockt nu men får ta mig en macka och lite juice innan jag ska ner till stan och fika med "gravidgänget". Fast det lär ju inte bli någon kaffe i stan för mig idag :P Men kanske en glass.

Imorrn är det skolvecka igen och vi drar igång med nästan en heldag. Fast det blir nog bra. Ska komma ihåg att ta med mig lunch bara så jag inte svälter ihjäl.

hupp hupp.

Time to get moving...

2010-10-03 @ 16:43:28

Postat av: Emma

Kaffefreak! ;) miss you.

20:14:24 den 2010-10-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.