(0)

Slowly descending

Eftersom jag tyvärr råkade lägga på mig några kilo extra under graviditeten så var min plan att jag nu skulle börja äta lite nyttigare för att bli av med den där sista degen, skippa läsk (socker över lag) dra ner på kolhydraterna och motionera mera... Ja, det har ju gått sådär. Haha. Jag fuskar som bara den. Hamburgare, potatisgratäng och panpizzor, cola och godis. Inte en enda gång har jag motionerat mer än några långsamma barnvagnspromenader. Men lika väl så är jag nu nere under 70-strecket! :D
Man kan inte säga att mina kilon rinner av mig, men sakta men säkert glider jag ner mot min målvikt.
Awesome !

2011-04-18 @ 13:40:06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.