(0)

Min dag

Klev upp kvart i sju, åkte till skolan halv åtta, föreläsning "anpassning av miljö" 8.15-11.30, VFU-info 11.30-12.00, Lunch och sedan arbete med case Mia till 18.00, hämtad av Sofie och Johan 18.30, åkte hem och åt pizza, kollade blackboard och jag kommer fortfarande inte åt min kurs, insåg att jag inte kan göra så mycket mer idag, sitter som en broccoli i soffan och gör INGENTING !


Mer intressant bloggande har jag inte kapacitet till idag. Det kräver nämligen att man tänker... och nu ska jag inte tänka mer idag... alls...


*stänger av*

2011-08-31 @ 20:23:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.