(0)

Tentor och mystiska kommentarer

Nu har jag gjort sista tentan för terminen. Känns skönt att ha den avklarad. Nu är det två små hygienlabbar, en obligatorisk föreläsning och ett seminarie kvar. Inte mycket alls. Men nu i helgen ska jag bara ta det luuungt. (På stränga order från... ja, alla egentligen)

Mitt senaste inlägg fick en kommentar som förbryllade mig ;) Mr C ? Jag får associationer till en person från mitt förflutna men trodde inte han hade koll på mig eller skulle bry sig om att lämna en kommentar i min blogg ? Spännande. Jag är för nyfiken för mitt eget bästa... :P

2011-01-07 @ 16:34:25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.